بیمه تایم
مزایای بیمه عمر پاسارگاد

مزایای بیمه عمر پاسارگاد را در یک مقاله بخوانید

۵
(۳)

بیمه عمر پاسارگاد از جمله پرفروش ترین بیمه نامه‌های عمر در صنعت بیمه در سال‌های گذشته می‌باشد. از این رو دارندگان این بیمه نامه می توانند از همه مزایای مهم این بیمه نامه استفاده نمایند. این که این بیمه نامه شامل چه مزایایی است که توانسته رتبه بالایی را در فروش بیمه عمر بدست آورد، موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه پاسارگاد در بین طرح‌های عمر و تامین آتیه پاسارگاد می‌باشد. این بیمه نامه در کنار سرمایه گذاری، پوشش‌های بیمه ای را به بیمه گذاران ارائه می‌نماید.

انواع بیمه عمر پاسارگاد 

دو طرح مهم و پرطرفدار بیمه عمر پاسارگاد شامل دو طرح زیر می‌باشد:

  • بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
  • بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

دارنده بیمه عمر پاسارگاد می‌تواند با خرید این بیمه نامه از همه مزایای این بیمه نامه استفاده نماید.  ۲۰ مزیت مهم بیمه عمر پاسارگاد به ترتیب ذیل می‌باشد:

  1. ارائه پوشش‌های متنوع بیمه‌ای به درخواست بیمه گذار
  2. امکان بازنشستگی و دریافت حقوق ماهانه در پایان مدت بیمه نامه
  3. استفاده از مزیت وام بیمه عمر پاسارگاد بعد از ۶ ماه از شروع بیمه نامه
  4. پرداخت سود تضمین و مشارکت به اندوخته بیمه نامه
  5. استفاده از تخفیف در خرید سایر انواع بیمه نامه‌ها
  6. برخورداری از پوشش آتش سوزی منزل در بیمه عمر پاسارگاد
  7. ارائه هزینه بیمه عمر پاسارگاد به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی
  8. پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی در منافع بیمه عمر
  9. برخورداری از معافیت مالیاتی سرمایه  گذاری بیمه  نامه عمر پاسارگاد
  10. امکان واریز به اندوخته و یا واریز به صورت سپرده اولیه در شروع بیمه نامه
  11. برخورداری از پوشش کارافتادگی در بیمه عمر
  12. پوشش بیماری‌های خاص در بیمه عمر
  13. داشتن پوشش بیمه تکمیلی SOS رایگان برای دارندگان بیمه نامه عمر پاسارگاد
  14. پوشش حادثه در بیمه عمر پاسارگاد
  15. استفاده از پوشش برای خطرات اضافی
  16. امکان پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین و سایر روش های دیگر
  17. مشاهده سوابق پرداخت بیمه نامه به صورت آنلاین در پرتال کاربری بیمه گذار
  18. امکان خرید بیمه عمر پاسارگاد از بدو تولد
  19. امکان واریز به اندوخته و یا افزایش حق بیمه در طول مدت بیمه نامه
  20. امکان انتخاب ذینفع برای زمان دریافت مستمری در طول مدت بیمه نامه

پوشش‌های مهم بیمه عمر پاسارگاد

پوشش بیمه تکمیلی SOS رایگان

دارنده بیمه نامه عمر پاسارگاد بعد از ۶ ماه از شروع بیمه نامه اگر اندوخته بیمه نامه به ۲ میلیون تومان برسد می‌تواند از مزایای بیمه تکمیلی رایگان SOS بیمه عمر پاسارگاد برای موارد بستری و جراحی طبق جدول زیر استفاده نماید.

بیمه تکمیلی رایگان بیمه عمر پاسارگاد

پوشش فوت به هر علت

اگر فرد بیمه شده به هر علت در طول مدت داشتن بمه نامه عمر پاسارگاد فوت کند تا سقف ۲ میلیارد به عنوان سرمایه فوت به ذینفعان وی پرداخت می‌شود. پوشش فوت به هر علت پوشش اصلی بیمه نامه عمر می‌باشد که برای هر بیمه شده ای تا ۳۶۰ برابر حق بیمه ماهانه می‌تواند این پوشش را داشته باشد.

پوشش فوت به علت حادثه

اگر فرد بیمه شده به علت حادثه فوت نماید، تا ۴ برابر سرمایه فوت به هر علت به عنوان پوشش فوت حادثی به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌نماید. سقف این پوشش تا ۲ میلیارد تومان می‌تواند باشد.

پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه

اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه اتفاقی بیافتد که بستری شود برای هزینه های بستری و جراحی می تواند از پوشش هزینه پزشکی استفاده نماید. پوشش هزینه پزشکی می تواند ۵ تا ۱۰ درصد سرمایه فوت باشد.

پوشش سرمایه از کارافتادگی در بیمه عمر پاسارگاد

تعریف ازکارافتادگی در بیمه عمر پاسارگاد به صورت ناتوانی کامل بیمه شده در انجام هر گونه شغل و یا فعالیت در اثر بیماری و یا حادثه از قبیل از دست دادن دید از دو چشم یا ازکارافتادگی کامل  و دائمی دو بازو، دو دست دو ساق پا یا د پا، فقدان یک بازو یا یک دست و یک ساق پا. این پوشش برای افراد شاغل  غیر از (بازنشسته، خانه دار، دانشجو و سرباز) کم تر از ۵۹ سال قابل ارائه می باشد. میزان پوشش ازکارافتادگی می‌تواند ۵۰ یا ۱۰۰ درصد حق بیمه عمر پاسارگاد باشد.

پوشش امراض خاص در بیمه عمر پاسارگاد

پوشش امراض خاص برای جبران هزینه‌های ۵ بیماری اصلی از جمله انواع سرطان، سکته قلبی و سکته مغزی، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن. میزان این پوشش تا ۳۰ درصد از سرمایه فوت عادی است. سقف پوشش امراض خاص بیمه عمر پاسارگاد به میزان ۱۰۰ میلیون تومان است.

پوشش آتش سوزی و زلزله مسکونی در بیمه عمر پاسارگاد

پوشش آتش سوزی منازل مسکونی در بیمه نامه عمر می تواند از ۴۰۰ میلیون تومان تا ۸۰۰ میلیون تومان را تحت پوشش قرار دهد.

پوشش خطرات اضافی بیمه عمر پاسارگاد

در بیمه عمر پاسارگاد بیمه شده می‌تواند علاوه بر پوشش‌های بیمه نامه، پوشش‌های اضافی را به بیمه نامه عمر خود اضافه نماید. پوشش‌های اضافی بیمه عمر پاسارگاد شامل موارد زیر می‌باشد:

  • شورش، انقلاب، بلوا، اعتصاب، قیام، آشوب، کودتا و اقدامات مقامات نظامی و انتظامی
  • زلزله و آتش‌فشان
  • ورزش‌های رزمی و حرفه‌ای، شکار، سوارکاری، قایقرانی، راندن و یا سرنشینی هواپیمای آموزشی، اکتشافی و غیر تجاری، راندن و یا سرنشینی اتومبیل کورسی و موتورسیکلت دنده‌ای و مسابقه‌ای، راندن و یا سرنشینی هلیکوپتر، غواصی، پرش با چتر نجات (به‌جز سقوط آزاد) و کایت‌سواری یا راندن سایر لوازم پروازی بدون موتور.

پوشش جراحی‌‌های خاص در بیمه تکمیلی رایگان SOS

پوشش جراحی‌های خاص در هزینه‌های بستری، جراحی،  Day Care، آنژیوگرافی قلب و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی شامل موارد زیر می‌باشد. امکان استفاده از این پوشش فقط یک بار در طول مدت بیمه نامه می‌باشد.

پوشش بستری در بیمارستان در بیمه تکمیلی بیمه نامه عمر

پوشش بستری در بیمارستان در پوشش تکمیلی بیمه نامه عمر پاسارگاد شامل هزینه‌های خدمات پزشکی مثل شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، عمل‌های جراحی برای درمان سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع، پیوند ریه، پیوند کلیه، پیوند کبد و پیوند مغز و استخوان، دیسک ستون فقرات، گامانایف، قلب، آنژیو پلاتسی عروق کرونر و عروق داخل مغز می‌باشد.

استثنائات پوشش تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد

همه خدمات پزشکی زیر در بیمه نامه عمر پاسارگاد در قسمت پوشش تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد  تحت پوشش نیستند:

  • بیماری‌های مادر زادی
  • کلیه عمل‌های جراحی زیبایی
  • دندانپزشکی
  • هزینه‌های ناشی از حوادث طبیعی مانند (سیل و زلزله و آتش فشان) یا جنگ و شورش و اغتشاش مگر با خرید این بیمه نامه
  • موارد بستری در بیمارستان برای زایمان و نازایی
  • موارد جنون و هزینه های مربوط به معلولیت ذهنی
  • سقط جنین (غیر قانونی)
  • لقاح مصنوعی
  • عقیم‌سازی
  • ترک اعتیاد
  • رفع عیوب انکساری چشم (لیزیک و لازک و…)
  • تهیه اعضاء طبیعی و مصنوعی بدن
  • تزریق مفصلی
  • بیماری‌های اسکلتی عضلانی
  • هر نوع هزینه کلیلنکی، پاراکلینیکی، سرپائی، اورژانس، آمبولانس و اتاق خصوصی

بیمه عمر پاسارگاد متناسب برای چه افرادی می‌باشد؟

با توجه به شرایط بیمه عمر پاسارگاد همه افراد با همه شرایط سنی می‌توانند بیمه عمر پاسارگاد را خریداری نمایند. کودکان، زنان خانه دار، مشاغل آزاد، دانشجوها، دانش آموزان ، افراد شاغل و …. همه می‌توانند با داشتن سلامتی کامل بیمه عمر پاسارگاد را داشته باشند.


حتما بخوانید: بیمه عمر یا سرمایه‌گذاری در بانک؟


مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان

مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان

مزیت بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان، نداشتن محدودیت سنی در خرید این بیمه نامه برای کودکان می‌باشد. همه والدین می‌توانند از بدو تولد برای همه فرزندان خود این بیمه نامه را همراه پوشش‌ها تهیه نمایند. داشتن این بیمه نامه هم از لحاظ پوشش بیمه ای و هم از لحاظ سرمایه گذاری و هم از لحاظ بازنشستگی دارای شرایط برابر با سایر بیمه نامه ها می‌باشد. البته با توجه به سن کودکان و ریسک پایین این بیمه نامه، می‌توانید از همه مزایای این بیمه نامه استفاده نمایند.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه دار

زنان خانه دار هم می توانند از همه مزایای بیمه های عمر بیمه عمر پاسارگاد بهره مند شوند. داشتن پوشش های بیمه ای در کنار امکان دریافت مستمری از جمله مهمترین مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه دار می باشد.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای مشاغل آزاد

افرادی که در مشاغل آزاد در حال فعالیت هستند، می توانند بیمه نامه عمر پاسارگاد را انتخاب و خریداری نمایند. داشتن پوشش های بیمه ای، معافیت مالیاتی بیمه نامه عمر پاسارگاد، داشتن امکان دریافت مستمری در پایان مدت بیمه نامه همه از مهمترین مزایای داشتن بیمه عمر پاسارگاد برای مشاغل آزاد می باشد.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای امراض خاص

بیمه عمر پاسارگاد در این بیمه نامه ۵ دسته بیماری ( انواع سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن) را تا سقف درج شده در هر بیمه نامه تحت پوشش قرار می دهد. علاوه بر این بیمه شده می تواند تا سقف اندوخته بیمه نامه از پوشش بیمه تکمیلی این بیمه نامه برای بستری و جراحی استفاده نماید. شرکت کمک رسان ایران  SOS این پوشش را برای بیمه گذاران خود فعال می نماید.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد برای دریافت مستمری

از جمله مهمترین مزایای بیمه عمر پاسارگاد داشتن امکان دریافت مستمری در این بیمه نامه می باشد. همه دارندگان بیمه نامه عمر پاسارگاد می‌توانند در کنار بهره مندی از همه مزایای بیمه نامه از امکان دریافت مستمری و بازنشستگی این بیمه نامه استفاده نمایند. مدت دریافت مستمری با توجه به درخواست بیمه شده نسبت به مدت بیمه نامه و پرداخت حق بیمه مشخص می شود.

مزایای بیمه نامه عمر پاسارگاد برای اتباع خارجی

شرکت بیمه پاسارگاد، از جمله شرکت های بیمه ای می باشد که امکان خرید بیمه عمر پاسارگاد را برای اتباع خارجی فراهم کرده است. داشتن پوشش های بیمه ای و سایر مزایای بیمه نامه استفاده نمایند.

بهترین طرح بیمه عمر پاسارگاد کدام است؟

با توجه به انواع بیمه نامه هایی که توسط شرکت بیمه پاسارگاد ارائه می‌شود، دو طرح زیر به عنوان برترین طرح های بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد هستند:

  • بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
  • بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

در طرح اول بیمه شده می‌تواند سرمایه گذاری و پوشش بیمه ای را برای فرد بیمه شده فراهم کند، اما در طرح دوم بیمه شده می‌تواند از پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه گذاری بیمه ای در کنار مستمری برای فرد بیمه شده داشته باشد.

شرایط بازخرید بیمه عمر پاسارگاد

همه افراد می توانند در صورت داشتن بیمه عمر در بازه زمانی اقدام به بازخرید و پایارن بمیه نامه اش اقدام نماید. بیمه شده به هر دلیلی می تواند اقدام به بستن بیمه نامه نماید. ولی معمولا در ۵ سال اول بیمه نامه اقدام به بازخرید بیمه نامه به ضرر بیمه شده می باشد. توصیه می شود که اگر قصد بازخریدی بیمه نامه را دارید بعد از سال ۵ ام اقدام نمایید. بازخرید بیمه عمر به صوت آنلاین از طریق تکمیلی فرم بازخریدی امکان پذیر می باشد.

 

اطلاعات خود را افزایش دهید: مقایسه بیمه‌های عمر


روش‌های پرداخت بیمه عمر پاسارگاد 

برای پرداخت بیمه عمر پاسارگاد می‌توانید از طریق یکی از روش‌‌های زیر اقدام نمایید:

  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد به‌ صورت اینترنتی: می‌تواند از سایت بانک پاسارگاد یا بانک صادرات برای پراخت حق بیمه خود استفاده کنید.
  • استفاده از نرم‌افزار پرداخت بیمه عمر پاسارگاد: برای این‌کار نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت دارید.
  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد با آپ: نرم افزار آپ یک گزینه قبض خدماتی دارد که می‌توانید از طرق آن حق بیمه عمر پاسارگاد خود را پرداخت کنید. اینجا هم به شناسه قبض و شناسه پرداخت نیاز خواهید داشت.
  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد با دستگاه POS پاسارگاد و کشاورزی
  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد از طریق خودپرداز بانک پاسارگاد و بانک توسعه تعاون و بانک صادرات

 

استعلام و خرید بیمه عمر پاسارگاد از بیمه تایم

برای استعلام و خرید بیمه عمر پاسارگاد می توانید درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید، استعلام و خرید بیمه عمر پاسارگاد به کمک کارشناسان بیمه تایم قابل انجام می باشد. مقایسه جدول و شرایط بیمه نامه عمر پاسارگاد با سایر شرکت های بیمه از جمله مهمترین مزایای خرید بهترین بیمه عمر از بیمه تایم می باشد. (مشاوره خرید بیمه : ۲۱۸۸۲۴۳۸۲۸- ۰۲۱)

 

 

امتیاز شما به این مطلب چند است؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد رای ۳

خیلی متاسفیم که این مطلب رضایت شما رو جلب نکرد!

لطفا با نظر خودتون مارو در ارتقا این مطلب یاری کنید

چه موردی رو میتونیم در این مطلب بهبود بدیم؟

تیم تولید محتوای بیمه تایم

اضافه کردن نظر