بیمه تایم

پوشش میخ کشی در بیمه بدنه – کدام شرکت ها این پوشش را دارند؟

۰
(۰)

خط و خش روی بدنه خودرو یکی از دردسر هایی است که ممکن است به دلایل مختلف روی وسیله نقیلیه شما اتفاق بیفتاد. مخصوصا در زمان خرید و فروش خودرو این موضوع بسیار مهم می شود. اگر هم خودروی شما گران قیمت باشد این دوچنان می شود. ممکن است این خط و خش ها توسط افراد دیگر و یا حتی با گل و بوته درختان اتفاق بیافتد. تنها راه جبران این خسارت بیمه بدنه می باشد. پوشش میخ کشی یکی از پوشش های اضافی بیمه بدنه می باشد. پوشش میخ‌کشی چیست و شرایط دریافت آن چگونه است؟

پوشش میخ کشی چیست؟

پوشش میخ کشی یا در واقع کشیده شدن اجسام تیز روی خودرو٬ یکی از پوشش های بیمه بدنه می باشد که اخیرا توسط برخی از شرکت های بیمه ارائه می شود. خسارت ناشی از کشیده شدن اجسام تیز به بدنه ماشین را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین اگر موتور یا ماشین در حین حادثه بر روی زمین کشیده شود نیز می تواند هزینه این خسارت را با پوشش مبخ کشی از بیمه بدنه درافت نماید.

برای خرید پوشش میخ‌کشی نیاز به پرداخت ۵ درصد حق بیمه بیشتر است.

چرا پوشش میخ کشی ضروری است؟

هرگونه خط و خراش روی بدنه خودرو می تواند افت قیمت در زمان خرید و فروش خودرو داشته باشد. حتی هزینه صافکاری برای از بین بردن این خط و خش می تواند هزینه ریالی برای مالک خودرو داشته باشد. از این رو با داشتن پوشش کشیدن میخ یا اجسام تیز روی بدنه ماشین می تواند کمک برزگی برای این خسارت باشد. مخصوصا در خودروهای لوکس و گران قیمت این پوشش پر رنگ تر می شود.

فرانشیز پوشش میخ کشی در بیمه بدنه

فرانشیز در بیمه مبلغی است که د رزمان خسارت بیمه گذار موظف است این مقدار از خسارت را پرداخت نماید. اگر خوروی شما بازدید شده و شزکت بیمه قبول کرده که خودروی شما را با پوشش میخ کشی بیمه نماید ۱۰درصد می باشد. البته فرانشیز بار اول ۱۰ درصد و برای بار دوم ۲۰ درصد و برای بار سوم ۳۰ درصد می باشد.


فراشیز بیمه بدنه چیست و چگونه محاسبه می شود؟


نحوه دریافت خسارت از پوشش میخ کشی بیمه بدنه

پس از اعلام خسارت خراشیدگی به شرکت بیمه و تشکیل پرونده، کارشناسی بیمه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد که آیا خط و خش روی بدنه ماشین شامل پوشش بیمه می‌شود یا خیر. در صورتی که خراشیدگی در به دلیل حوادث رانندگی یا به عمد توسط اشخاص صورت گرفته باشد، مانعی برای پرداخت هزینه خسارات به شحص وجود نخواهد داشت. مبلغ خسارت بسته به نوع خراشیدگی متفاوت است. به طورکلی هزینه خسارت‌های عمیق از خسارت‌های سطحی بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید تا قبل از بررسی کارشناس بیمه نباید هیچگونه صاف‌کاری یا نقاشی بر روی ماشین انجام دهید.

خرید بیمه بدنه با پوشش میخ کشی از بیمه تایم

برای خرید بیمه بدنه با پوشش میخ کشی می توانید درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید. با وارد کردن اطلاعات خودروی مورد بیمه در بیمه تایم و انتخاب پوشش های بیمه ای و پوشش میخ کشی می توانید بیمه بدنه تان را با پوشش کامل خریداری نمایید. خرید بهترین بیمه بدنه از طریق خرید بیمه بدنه از بیمه تایم امکان پذیر می باشد.

امتیاز شما به این مطلب چند است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد رای ۰

خیلی متاسفیم که این مطلب رضایت شما رو جلب نکرد!

لطفا با نظر خودتون مارو در ارتقا این مطلب یاری کنید

چه موردی رو میتونیم در این مطلب بهبود بدیم؟

تیم تولید محتوای بیمه تایم

اضافه کردن نظر