بیمه تایم

راهنمای کامل خرید بیمه بدنه خودروی صفر

بیمه بدنه خودروی صفر
۴
(۱)

خرید بیمه بدنه خودرو صفر، از دغدغه‌های فکری همه خریدارانی است که خودرو صفر کیلومتر و جدید خریده‌اند. اگر از خریداران خودروهای داخلی باشید از همان ابتدا ذهنتان درگیر می‌شود که کارت طلایی بخرید یا بیمه بدنه؟ و اگر انتخاب شما بیمه بدنه باشد باید بدانید که بیمه خودرو صفر چه ویژگی‌هایی دارد. همراه ما باشید تا در گرفتن این تصمیم بیشتر کمکتان کنیم.

خودروی صفر چیست؟

ماشین صفر کیلومتر چیست؟ تعریف خودروی صفر برای همه خودروهای وارداتی و یا خودروهای تولید داخل کشور در همه شرکت‌های بیمه به این صورت است که خودرویی که از تاریخ تحویل کمپانی و تاریخ شماره گذاری خودرو ۳ ماه نگذشته باشد خودروی صفر می‌باشد. اگر خودروی جدید خریداری کرده‌اید برای استفاده از تخفیف خودروی صفر کیلومتر تا ۳ ماه از شماره گذاری خودرو فرصت دارید تا خودروی جدیدتان را بیمه کنید.

چند فاکتور مهم دیگر در تعریف خودروی صفر به ترتیب زیر می باشد:

  • مقدار کیلومتر کارکرد خودرو
  • میزان زمانی که از پلاک کردن خودرو گذشته
  • مقدار زمانی که از شماره‌گذاری خودرو گذشته
  • میزان زمانی که از تولید خودرو گذشته

 

پوشش های بیمه بدنه خودروی صفر

پوشش‌های بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر

پوشش‌هایی که بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر دارد همانند پوشش‌های بیمه بدنه برای سایر خودروها شامل دو دسته پوشش اصلی و پوشش اضافی می‌باشد.

پوشش‌های اصلی و پوشش‌های اضافی بیمه بدنه هر دو برای خودروی های صفر کیلومتر یکسان بوده  و بیمه گذار بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر می‌تواند به انتخاب خود علاوه بر پوشش‌های اصلی، سایر پوشش‌های اضافی را به بیمه بدنه خود اضافه نماید.
برای اطلاعات دقیق‌تر از پوشش‌ها این مطلب را مطالعه نمایید.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودروی صفر

  • سرقت کلی خودرو
  • خساراتی که حین نجات و انتقال خودرو به آن وارد می‌شود
  • رخ دادن حادثه برای اتومبیل مانند پوشش برخورد خودرو با اجسام ثابت
  • خساراتی که با رخ دادن حوادث آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه (آصا) به وسیله‌‌نقلیه بیمه‌شده و یا وسایل یدکی همراه آن ها وارد می‌شود.
  • خسارت‌های وارده به لاستیک و چرخ‌های موضوع بیمه‌شده بیمه‌گر تعهد به پرداخت خسارت باتری خودرو و لاستیک ها تا مبلغی معادل ۵۰ درصد مبلغ نوی آن‌ها می دهد.

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه خودروی صفر

  • حوادث طبیعی شامل: سیل، زلزله، آتشفشان
  • حوادث ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی نظیر اسید و رنگ
  • سرقت در جای لوازم خودرو از قبیل رادیو پخش ، رینگ ، لاستیک ، آینه ها و سایر لوازم خودرو
  • شکستن شیشه به علتی غیر از خطرات اصلی
  • غرامت عدم استفاده از خودرو درهنگام تعمیرات
  • پوشش نوسان قیمت خودرو
  • پوشش کشیدن میخ

 

۲ روش خرید بیمه بدنه برای خودروی صفر

برای خودروی صفرتان شما می‌توانید به دو روش بیمه نامه بدنه خریداری نمایید:

۱- اول این که اگر بیمه نامه بدنه برای خودروی قبیلتان داشته باشید می‌توانید سابقه عدم خسارت چند سال قبلتان را به  خودروی جدیدتان منتقل کنید و علاوه بر تخفیفات عدم خسارت می‌توانید از تخفیف خودروی صفر بدنه شرکت‌های بیمه استفاده نمایید.

۲- در حالت دوم اگر فرد سابقه بیمه نامه بدنه نداشته باشد می‌تواند با استفاده از تخفیف خودروی صفر کیلومتر  برای بیمه بدنه، با پرداخت حق بیمه کمتر این بیمه نامه را خریداری نماید.

تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر چقدر است؟

تخفیف بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر

جالب است بدانید که در خرید بیمه بدنه برای خودروهای صفر در شرکت‌های مختلف تخفیف های ویژه ای ارائه می شود. درصد تخفیف خودروی صفر کیلومتر در بین شرکت‌های مختلف بیمه متفاوت است. شاید یکی از دلایل ارائه تخفیف بیمه بدنه برای خودروهای صفر، تشویق به خرید بیمه بدنه برای خودروهای نو  باشد که خریداران خودروهای تازه اقدام به خرید بیمه بدنه نمایند تا از همان ابتدای داشتن خودرو سابقه بیمه بدنه داشته باشند و در زمان خسارت بتواند از بیمه بدنه شان برای جبران خسارت استفاده کنند.

تخفیفات بیمه بدنه خودروی صفر

  • تخفیف خرید نقدی بیمه بدنه خودروی صفر، یکی از تخفیفاتی است که می توانید در زمان خرید بیمه بدنه استفاده نمایید.
  • انتقال تخفیف بیمه بدنه، از خودروی دیگر به خودروی صفری که خریداری کرده اید می تواند از جمله گزینه های مهم در خرید بیمه بدنه باشد که بتواند قیمت بیمه بدنه شما را کم کرده و از سابقه بیمه ای تان استفاده نمایید.

چگونه بهترین بیمه بدنه  برای خودروی صفر کیلومتر  را خریداری نماییم؟

بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای داخلی برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و خریدارانشان بیمه بدنه و یا کارت طلایی را به خودروهای صفر کیلومتر ارائه می‌کنند، البته تجربه نشان داده که بیمه نامه‌هایی که از طرف شرکت‌های تولید کننده ارائه می‌شوند، پوشش‌های کاملی را برای بیمه گذارانش ندارد.

بهترین کار برای خرید بهترین بیمه بدنه، خرید از شرکت‌های بیمه‌ای می‌باشد. برای خودروهای صفری هم که کارت طلایی دارند، با توجه به برتری بیمه بدنه نسبت به کارت طلایی که پیشتر به آن پرداختیم، خرید بیمه بدنه برای خودروی صفر کیلومتر بسیار به صرفه می باشد.

شرکت‌های زیادی آماده ارائه خدمات د زمینه خرید بهترین بیمه بدنه خودروی صفر به شما هستند مثل بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه بدنه ایران، بیمه بدنه دانا و …

بیمه بدنه ماشین صفر سایپا

آیا ماشین صفر سایپا بیمه بدنه دارد؟ شرکت خودروسازی سایپا، در سال های اخیر خودروهای صفر کیلومتر خود را به مدت ۱۵ روز بیمه بدنه می‌کند و بعد در اختیار مالک آن قرار می‌دهد. این خدمت جدید، یعنی بیمه بدنه خودرو صفر سایپا، باعث می‌شود افراد بدون استرس و با آرامش خیال، شرکت بیمه‌گر مناسبی برای بیمه بدنه خودرو صفر خود پیدا کنند. مالک خودرو در صورت تمایل می‌تواند تا مدت یک سال این بیمه‌نامه را تمدید کند.

بیمه ماشین صفر ایران خودرو

بر خلاف سایپا، ایران خودرو طرح بیمه ماشین صفر را ارائه نمی‌دهد و اگر کسی به فکر هزینه‌های احتمالی است، باید خود ماشین جدیدش را بیمه بدنه کند. اما به جای بیمه خودرو صفر ایران خودرو طرحی را تحت عنوان کارت طلایی ارائه می‌دهد که پوشش‌های مختلفی نظیر ایاب و ذهاب امداد سیار، حمل خودرو، سرویس در محل، تعمیرات فنی، سرقت جزئی، تعویض لاستیک، سرویس دوره‌ای، حوادث طبیعی و پشتیبانی تلفنی را به صورت رایگان یا با هزینه خیلی کم ارائه می‌دهد.

مدارک لازم خرید بیمه بدنه برای خودروهای صفر کیلومتر

اگر می‌خواهید برای خودروی نویی که خریداری کرده‌اید بیمه بدنه تهیه کنید و بتوانید از تخفیف خودروی صفر کیلومتر بیمه بدنه استفاده کنید باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • شرکت بیمه برای اینکه بتواند تخفیف صفر کیلومتر برای خورد مورد بیمه ارایه کند از بیمه گذار می‌خواهد تا تصویر  برگه سبز یا سند خودرو را به شرکت بیمه ارایه کند تا تاریخ شماره گذاری خودروی بیمه شده از سوی شرکت بیمه بررسی شود.
  • خودروهایی که تاریخ شماره گذاریشان کمتر از ۳ ماه باشد، می توانند از تخفیف خودروی صفر کیلومتر استفاده کنند.
  • ارائه تصویر کارت ماشین به شرکت بیمه برای خرید بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر لازم می باشد.
  • برای خرید بیمه بدنه خودروی صفر نیاز به بازدید کارشناس از خودروی مورد بیمه می باشد. کارشناس بیمه برای صدور بیمه بدنه بازدید از خودروی مورد بیمه انجام داده و موارد مهمی که برای بیمه نامه بدنه مهم هستند را اعلام می کند.
  • بازدید از خودرو از دو روش امکان پذیر می باشد : یکی این که بیمه گذار میتواند به همراه خودرو به شرکت بیمه مراجعه کرده و بازدید بینه بدنه را انجام دهد، یا این که کارشناس شرکت بیمه برای بازدید خودرو به منزل یا محل کار و یا هر آدرسی که شما به شرکت بیمه اعلام نمایید مراجعه کرده و بازدید انجام می شود.
  • حتما یک روز قبل برای بازدید خودرو هماهنگی لازم از سوی شرکت بیمه با شما انجام خواهد گرفت.

بعد از انجام بازدید و با توجه به ارزش اعلامی از سوی کارشناس، حق بیمه بدنه خودروی صفر با لحاظ تخفیف  از سوی شرکت بیمه اعلام می شود و در صورت موافقت بیمه گذار و پرداخت حق بیمه، بیمه بدنه صادر می‌شود.

مراحل صدور بیمه بدنه خودروی صفر

برای خرید بیمه بدنه خودروی صفر داشتن مدارک لازمه برای فرد بیمه گذار که مالک خودرو است الزامی است.

برای خرید آنلاین و یا حضوری بیمه بدنه ، انجام بازدید از خودروی صفر لازم می باشد. انجام بازدید توسط کارشناس صدور و یا آنلاین از طریق برنامه های مرتبط با شرکت های بیمه قابل انجام می باشد.

خرید آنلاین بیمه بدنه خودروی صفر از بیمه تایم

کارشناسان بخش بیمه بدنه بیمه تایم آماده مشاوره به شما هستند تا خیالتان از خریدی مطمئن برای خودروی صفر راحت باشد. تنها کافی است فرم بیمه بدنه را از لینک زیر تکمیل کنید تا با شما تماس گرفته شود و یا اینکه از طریق اطلاعات تماس با بیمه تایم با ما در ساعات اداری تماس بگیرید.

 

امتیاز شما به این مطلب چند است؟

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد رای ۱

خیلی متاسفیم که این مطلب رضایت شما رو جلب نکرد!

لطفا با نظر خودتون مارو در ارتقا این مطلب یاری کنید

چه موردی رو میتونیم در این مطلب بهبود بدیم؟

تیم تولید محتوای بیمه تایم

اضافه کردن نظر