بیمه تایم

مقایسه بیمه‌های عمر همراه با جدول سال ۱۴۰۲: رقابت بیمه پاسارگاد با سایر بیمه‌ها

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد
۴.۵
(۴۱)

مقایسه بیمه عمر شرکت‌های مختلف و انتخاب بهترین بیمه عمر مهمترین بخش خرید این بیمه‌نامه است. از آنجاییکه که شرکت‌های بیمه این بیمه‌نامه را در طرح‌های مختلف ارائه می‌کنند و بیمه عمر ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه از نظر پوشش و شرایط بیمه ای شبیه هم بوده ولی یکسان نمی‌باشند.

برای اینکه بتوانیم مقایسه را راحت تر کنیم بیمه عمر پاسارگاد مبنای مقایسه این مطلب قرار گرفته (دلیل این امر را در دادمه خواهید خواند) و بعد از معرفی مهمترین شاخص‌های مقایسه، این شرکت را با سایر شرکت‌ها مثل بیمه عمر سامان، ایران، آسیا، کارآفرین، خاورمیانه و … در قالب جدول ارزیابی خواهیم کرد.


بهترین معیارهای مقایسه انواع بیمه عمر

۱- سطح توانگری مالی: مهمترین معیار مقایسه بیمه‌های عمر

باید گفت اطلاع از سطح توانگری مالی شرکت بیمه  مهمترین معیار در انتخاب شرکت بیمه در خرید هر بیمه‌نامه ‌ای به خصوص بیمه‌نامه ‌های عمر و سرمایه گذاری است که بیمه شده  اندوخته ریالی قابل توجهی را نزد شرکت بیمه تشکیل می‌دهد. سطح توانگری مالی، گزارش سالانه بیمه مرکزی است که در آن گزارش بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه را بر اساس میزان برآورد تعهدات مالی در زمان خسارت، میزان و نحوه پرداخت خسارت، میزان برآورده کردن خواسته های بیمه گذاران و چندین معیار مهم دیگر  طبقه بندی می کند. در این گزارش شرکت‌‌هایی که در سطح توانگری بالایی قرار گرفته‌اند توانسته‌اند که نمره قابل قبولی را از سوی بیمه گذاران و بیمه مرکزی دریافت نمایند.

 

 ۲- سود مشارکتی: عامل اصلی سود دهی متفاوت شرکت‌ها

همانطور که می‌دانید بر اساس شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری، در همه شرکت‌های بیمه به حق بیمه عمر و اندوخته بیمه عمر  دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی پرداخت می‌شود. سود تضمینی بیمه عمر، تضمین بیمه مرکزی بر روی بیمه‌های عمر است که تقریبا در همه شرکت‌های بیمه یکسان می‌باشد. اما سود مشارکت بیمه عمر در بین شرکت‌های مختلف متنوع بوده و هر شرکت در طول مدت این بیمه‌نامه ، سود مشارکت مختلفی را به بیمه‌نامه‌های عمر پرداخت می‌کند.

بیشتر بدانید: چرا بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد؟

۳- پوشش فوت طبیعی: مهمترین پوشش بیمه عمر

بیمه عمر علاوه بر بحث سرمایه‌گذاری، دارای پوشش‌های مختلفی می‌باشد. مهمترین و اصلی‌ترین پوشش این بیمه‌نامه، پوشش فوت طبیعی است. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه عمر فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه وی پرداخت می‌ شود‌. سرمایه فوت طبیعی در بین شرکت‌های مختلف دارای سقف مشخص بوده  و شرایط سنی مختلفی را دارد.

۴- پوشش فوت در اثر حادثه

علاوه بر پوشش فوت طبیعی، پوشش فوت حادثه از دیگر پوشش‌های بیمه عمر است که اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید سرمایه فوت حادثه علاوه بر سرمایه فوت طبیعی به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می شود. سقف سرمایه فوت در اثر حادثه در شرکت‌های مختلف با هم متفاوت بوده و به صورت ضریبی از سرمایه فوت طبیعی محاسبه می‌شود. در انتخاب بیمه عمر حتما به سقف سرمایه فوت هر شرکت توجه فرمایید.

۵- پوشش امراض خاص

از مزایای بیمه عمر داشتن پوشش امراض خاص است که اگر شما به عنوان بیمه شده خدای ناکرده در طول مدت بیمه عمر به یکی از ۵ بیماری، سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان مبتلا شوید می‌توانید از این پوشش استفاده کنید. سقف  و میزان این پوشش در بیمه عمر شرکت‌های مختلف متفاوت می‌باشد. البته شرایط سنی استفاده از این پوشش‌ها هم در شرکت‌های بیمه باهم متفاوت می‌باشد.

۶- پوشش از کارافتادگی

از جمله مهمترین پوشش های بیمه عمر داشتن پوشش از کارافتادگی است که برخی از شرکت‌های بیمه این پوشش را با توجه به شرایط سنی خاص ارائه می‌کنند. این پوشش نیز  از لحاظ سقف سنی و سقف تعهدات در بین شرکتهای مختلف متفاوت است. پوشش از کارافتادگی معمولا برای افراد شاغل ارائه می‌شود. با توجه به شرایط بیمه عمر اگر  فرد بیمه شده در طول مدت بیمه داشتن بیمه‌نامه ازکارافتاده شود، سرمایه پوشش ازکارافتادگی به وی پرداخت می‌شود. برای همین این شاخص می‌تواند برای افراد شاغل معیار مهمی جهت مقایسه بیمه عمر باشد.

۷- پوشش هزینه پزشکی و نقص عضو

ممکن است بیمه شده در اثر حادثه، هزینه پزشکی داشته باشد و یا حتی نقص عضو شود. با این پوشش می‌توان بخشی از خسارت را جبران کند. این پوشش تنها توسط برخی از شرکت‌های بیمه ارائه می شود و اگر از آن دسته افرادی هستید که اعتقاد دارند حادثه خبر نمی‌دهد معیار خوبی برای مقایسه شرکت‌های بیمه عمر است.

۸- وام بیمه عمر

امکان دریافت وام از اندوخته بیمه عمر بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر است که شرایط استفاده از وام در بین شرکت‌های بیمه با هم متفاوت می‌باشد. برای بسیاری از افراد استفاده از این وام بی دردسر می‌تواند یکی از مهمترین شاخص‌های مقایسه بیمه عمر باشد.

۹- پوشش‌های اضافی

از جمله پوشش‌های اضافی بیمه عمر ارائه بیمه آتش سوزی در کنار بیمه عمر است. بیمه عمر پاسارگاد برای بیمه‌نامه ‌های عمر پوشش آتش سوزی منازل مسکونی را ارائه می‌کند. خب به هر حال این شاخص می‌تواند جذاب باشد چرا که در غیر این صورت باید به صورت مستقل بیمه آتش‌سوزی خریده شود.

در کنار  پوشش‌های دیگر پوشش درمان تکمیلی انفرادی نیز برای جبران برخی از هزینه‌های درمانی از قبیل هزینه بستری در بیمارستان برای بیمه شده‌های عمر پاسارگاد است که می‌توانند بر اساس اندوخته بیمه‌نامه شان از این پوشش استفاده نمایند.

برخی شرکت‌های بیمه برای بیماری کرونا نیز پوشش جداگانه ای در نظر گرفتند که بیمه شده‌ها می‌توانند از این پوشش‌ها استفاده نمایند. از جمله بیمه عمر خاورمیانه که بیماری کرونا را در پوشش هزینه پزشکی ارائه می شده است.

حالا که با ۹ شاخص مهم مقایسه بیمه‌های عمر آشنا شدید برویم سراغ جداول مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با سایر بیمه ‌ها. اما قبل از آن بد نیست بدانید چرا بیمه پاسارگاد به عنوان معیار مقایسه قرار داده شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با سایر بیمه‌ها

 مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با سایر بیمه‌ها

آشنایی با مزایای بیمه عمر و این که این بیمه‌نامه چه پوشش‌هایی را برای بیمه شده‌هایش دارد در انتخاب شرکت بیمه می‌تواند بسیار مهم باشد. از ویژگی‌های بیمه عمر پاسارگاد پرداخت سودهای تضمینی و مشارکتی، شرایط دریافت وام و ارائه پوشش‌های بیمه عمر از جمله پوشش فوت عادی و حادثی، پوشش سرمایه از کارافتادگی و نقص عضو، پوشش بیماری‌های خاص، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه و همچنین پوشش‌های اضافی مثل آتش سوزی، پوشش زلزله و آتشفشان و پوشش اعتصاب، بلوا و شورش می‌باشد. داشتن پوشش‌های متنوع و داشتن توانگری مالی بالا در چند سال گذشته، توانسته بیمه عمر پاسارگاد  را به یکی از محبوب‌ترین انواع بیمه‌نامه ‌های عمر تبدیل نماید. برای آشنایی بیشتر با بیمه عمر پاسارگاد این مطلب را از دست ندهید.

همچنین در پاییز ۹۷ بیمه تایم با استفاده از یک نظرسنجی به مقایسه بیمه‌های عمر پرداخت و خب نتیجه کاملا به نفع بیمه پاسارگاد بود. نتایج این نظرسنجی را از مطلب بهترین بیمه عمر از نظر مردم مشاهده کنید.

بیمه عمر پاسارگاد

همانطور که گفته شد، بیمه عمر پاسارگاد یکی از پرتعداد ترین انواع بیمه نامه در بین بیمه‌های عمر در بین شرکت‌های بیمه بوده است. در این بیمه نامه بیمه گذاران می‌توانند پوشش‌های کامل بیمه ای را به همراه سرمایه گذاری داشته باشند. با توجه به میزان طرفداران بالایی که این بیمه نامه دارد در ادامه به بررسی کلی در مورد مزایای بیمه عمر پاسارگاد نسبت به سایر انواع شرکت ها می‌پردازیم.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

با توجه به مواردی که گفته شد بیمه عمر پاسارگاد دارای مزایایی نسبت به سایر شرکت‌های بیمه می‌باشد، برخی از این مزایا به ترتیب زیر می‌باشند:

  • امکان دریافت مستمری
  • امکان تعریف ذینفع برای دریافت مستمری در صورت فوت فرد بیمه شده
  • امکان دریافت وام ۶ ماه بعد از شروع بیمه نامه
  • ارائه پوشش تکمیلی رایگان SOS برای موارد بستری و جراحی
  • ارائه پوشش های کامل بیمه عمر از قبیل امراض خاص، ازکارافتادگی و نقص عضو

 

جدول‌های مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با سایر بیمه‌ها

جدول مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با عمر ایران

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، بیمه ایران از نظر سطح توانگری مالی در رتبه ۴ قرار داشته و از لحاظ توانگری جایگاه نگران کننده‌ای را دارد. در مقابل بیمه پاسارگاد در سطح توانگری ۱ قرار دارد. از نظر سود دهی میزان سود مشارکتی نیز بیمه عمر پاسارگاد همواره از میزان سود پرداختی بیمه عمر ایران بالاتر بوده است.

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و ایران

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر سامان

شرکت بیمه سامان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بیمه گذاران خود، بیمه عمر را با طرح جدید امراض ارائه می‌کند که در این طرح میزان پوشش‌های سرمایه فوت و تعداد بیماری‌های تحت پوشش در قسمت امراض خاص متفاوت می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و کامل‌تر می‌توانید با بیمه تایم تماس بگیرید و یا فرم بیمه عمر را تکمیل و به سامانه بیمه تایم ارسال نمایید تا کارشناسان بیمه تایم با شما تماس بگیرند.

برای اطلاعات دقیق‌تر نیز مقاله بیمه عمر سامان را می‌توانید مطالعه کنید.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر سامان

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

جدول مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر خاورمیانه

یکی از جدید ترین طرح‌های بیمه عمر در صنعت کشور، بیمه زندگی خاورمیانه می‌باشد. بیمه عمر خاورمیانه طرح‌های جدیدی را مخصوصا در انواع مستمری ارائه کرده که بیمه گذاران می‌توانند از همه پوشش‌ها و شرایط این بیمه نامه استفاده نمایند.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با خاورمیانه

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

جدول مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر آسیا

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر آسیا

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر کارآفرین

البته این نکته را باید بیان کرد که بیمه کارآفرین طرح جدید بیمه عمر کارآفرین را با نام بیمه عمر اندوخته دار امید کارآفرین را نیز ارائه می‌کند که در این طرح سقف پوشش‌های سرمایه فوت و سایر پوشش‌های این بیمه‌نامه متفاوت می‌باشد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله بیمه عمر اندوخته دار کارآفرین را مطالعه نمایید.  

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمرکارافرین

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و  بیمه عمر پارسیان

برای اطلاع دقیق‌تر مطلب بیمه عمر پارسیان را مطالعه نمایید.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر پارسیان

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر معلم

بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر معلم

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه ترنم باران

طرح ترنم بیمه عمر باران طرح جدیدی در انواع بیمه مستمری می‌باشد که همه افراد بدون داشتن محدودیت سنی می‌توانند این بیمه نامه را تهیه کرده ومستمری آنی و مستمری بافاصله دو طرح پرطرفدار در این بیمه نامه می‌باشد.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه ترنم باران

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر دانا

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر دانا

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر سینا

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمرسینا

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر میهن

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر میهن

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر ما

بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر ما جام

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با ملت

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر ملت

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با تعاون

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر تعاون

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر آرمان

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد

 

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با بیمه عمر البرز

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر البرز

نکته: طرح بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.


حتما بخوانید: چرا بیمه عمر خاورمیانه؟

مزایای بیمه عمر ایران نسبت به سایر شرکت‌ها

بیمه عمر ایران از جمله بیمه نامه‌های قدیمی در بین بیمه نامه‌های عمر شرکت‌های مختلف بیمه می‌باشد. مزایایی که بیمه عمر ایران نسبت به سایر شرکت های بیمه دارد به ترتیب زیر می‌باشد:

  • امکان برقراری مستمری مادام العمر
  • امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه
  • ارائه پوشش های کامل بیمه ای از جمله امراض، سرمایه فوت، ازکارافتادگی، نقص عضو
  • ارائه پوشش سرطان به صورت جداگانه

مقایسه بیمه های عمر

اگر می‌خواهید بیمه عمر تهیه نمایید و مقایسه شرکت‌های مختلف را می‌خواهید انجام دهید، کارشناسان بیمه تایم همراه شما می‌باشند که بتوانید بهترین انتخاب را در بین شرکت‌های مختلف بیمه داشته باشید. البته حتما در مقایسه چند معیار مهم را در نظر داشته باشید:

  • مقایسه بیمه های عمر از نظر تعداد پوشش ها و سقف تعهدات بیمه عمر
  • مقایسه بیمه عمر از نظر سود های پرداختی
  • مقایسه بیمه عمر از نظر جوابگویی و میزان رضایت و شکایت واصله از سمت شرکت های بیمه
  • مقایسه بیمه عمر از نظر سطح توانگری شرکت های بیمه

برای مشاوره با شماره های ۰۲۱۸۸۲۴۳۸۲۸ تماس گرفته و مشاوره بیمه عمر شرکت های مختلف را از طریق کارشناسان بیمه عمر بیمه تایم دریافت نمایید.

 

نظر شما در رابطه با مقایسه بیمه‌های عمر چیست؟

این جداول مقایسه‌ای به شما کمک می‌کنند که انتخاب بهتری را داشته باشید. اما شما عزیزان ممکن است تجربه‌ای داشته باشید که انتخاب سایر کاربران جهت خرید بیمه عمر را راحت تر کند. پس نکات و تجربیات و یا سوالات خود را زیر همین مطلب و در بخش نظرات بیان کنید.

همچنین در کنار این موارد با تکمیل فرم زیر کارشناسان بیمه تایم بدون هیچگونه جانبداری خاصی با توجه به شرایط شما می‌توانند مشاوره مناسبی به شما دهند. ما در بیمه تایم همیشه در تلاش هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

امتیاز شما به این مطلب چند است؟

میانگین امتیاز ۴.۵ / ۵. تعداد رای ۴۱

خیلی متاسفیم که این مطلب رضایت شما رو جلب نکرد!

لطفا با نظر خودتون مارو در ارتقا این مطلب یاری کنید

چه موردی رو میتونیم در این مطلب بهبود بدیم؟

تیم تولید محتوای بیمه تایم

۶۸ comments

  • سلام.با توجه به مقایسه شما بیمه پاسارگارد پوشش های بیشتری را در بر می گیرد این باعث نمی شود سرمایه گذاریش کمتر شود چون بلاخره حق بیمه بیشتری در ۵ سال اول بر می دارند

    • سلام دوست عزیز. چون در بیمه عمر پاسارگاد برای داشتن پوشش های اضافی حق بیمه ای از فرد دریافت نمی شود، داشتن پوشش های اضافی منجربه کاهش بسیار جزئی در سرمایه گذاری و اندوخته وی می شود.
      اما در بیمه عمر کارآفرین داشتن پوشش در سرمایه گذاری فرد تاثیری ندارد چراکه مبلغی بسیار اندک علاوه بر مبلغ سالیانه حق بینه برای پوشش ها منظور می شود.

      • سلام بنظر من بهترینش شرکت بیمه پارسیان هست که هم قدمت بیشتری نسبت به پاسارگارد و خیلی بیمه ها داره هم سطح توانگری و سرمایه مالیش بالاتر از همه شرکت هاست از نظر سود دهی شرکت و پرداخت خسارت و خدمات و پاسخگویی کارشناسان و سود مشارکتی هم که نوشتین ۱۸ فقط یکسال ۱۸ بود بقیه سالها کلا بالای ۲۴ بوده که تا ۲۷/۵ داشته در صورتی که پاسارگاد همیشه ۲۰ بوده پوشش های جدید اورده بهتر از درمان تکمیلی هست آتش سوزی هم با ۵۰ هزار میشه بهترین بیمه آتش سوزی رو خرید و مهمترین پوشش سرمایه فوت به هر علت هست که بیشتر اتفاق می افته که پارسیان تا ۴۰۰ میلیون پرداخت میکنه ولی پاسارگاد نه
        من پاسارگاد خریدم سودی کهاول گفتن با سودی که بعد توی بیمه نامه بود خیلی تفاوت داشت

        • پری بزرگوار، در مورد این که گفتین” من پاسارگاد خریدم سودی که اول گفتن با سودی که بعد توی بیمه نامه بود خیلی تفاوت داشت” باید گفت حتما در خرید بیمه نامه عمر چاپ آزمایشی جدول بیمه عمرتان را از مشاور بیمه ای تان درخواست نمایید و به گفته های شفاهی هیچ مشاور بیمه ای اعتماد نداشته باشید.
          در انتخاب بهترین بیمه عمر معیارتان فقط سود پرداختی نبوده و تعهد در عمل به خدماتشان نیز مهم می باشد. معیار افراد و انتخاب افراد در خرید می تواند متفاوت باشد. بیمه عمر پارسیان نیز یکی از بیمه های عمری است که می تواند به عنوان بهترین بیمه عمر انتخاب شود.

        • مطمئن هستید خودتون نماینده پارسیان نیستید؟?
          چون من خودم بیمه پاسارگاد انجام دادم و قبلشم خیلی تحقیق کردم از هر نظر که بخوام بگم هیچ شرکتی در حال حاضر توی عمر و اتیه به گرد پای پاسارگاد نمیرسه بدلیل توان مالی قوی و درصد سود مشارکت و ۱۶٪ سود تضمین شده ک برای باز نشستگی و باز خرید بی نظیره

          • امین بزرگوار ، بیمه تایم یک سایت بی طرف هست که اطلاعات بیمه ای را بر اساس گرد اوری اطلاعات و آمار بیمه مرکزی تلاش می کنه که بیمه گذاران را در خرید بهترین بیمه عمر همراهی کند.

  • بیمه عمر در کل بسیار مفید است. اما با توجه به جداول، در بعضی موارد بیمه هایی مانند سامان و یا بیمه ما و یکی دو مورد از بیمه های دیگر، بهتر از پاسارگاد به نظر می رسید. البته قطعاً تجربیات دوستان بسیار مفیدتر است.

  • با توجه به مقایسه ای که دیدم بیمه ما در مجموع هم سود بیشتری نسبت به سایر بیمه ها پرداخت کرده هم پوشش های بیشتری نسبت به پاسارگاد داره .بیمه تکمیلی هم شرایطش خیلی بهتر از پاسارگاده
    ۶% سود مشارکت بیشتر باعث میشه اندوخته پایانی بیمه ما ۲.۵ برابر پاسارگاد بشه!!!!!
    قضاوت با خود دوستان

    • سلام مرتضی عزیز. در بیمه نامه های عمر فقط میزان سود پرداختی و تعداد پوشش علت برتریت آن بیمه عمر نیست. میزان توانگری شرکت بیمه ، عملکرد شرکت بیمه در زمان خسارت همه مواردی هستند که دست به دست هم می دهند تا بتوانیم بهترین بیمه عمر را داشته باشیم .

    • در صورتی که توجه کنین پاسارگاد میزان سود مشارکت رو هرگز در جدول ثبت نمی کنه چون میزان سودمشارکت قابل پیشبینی نیس در صورتی که سود مشارکت پاسارگاد محاسبه بشه با توجه به سال های قبل تفاوت شرکت هارو می بینین

  • سلام بیمه ملت یک محصول انحصاری داره به اسم سپرده زندگی میشه اونم مقایسه کنید اگه امکانش هست توی جداول سود دهی هم مقایسه کنید ممنونم

    • حمیدرضای بزرگوار می تونید برای مقایسه جدول بیمه عمر شرکت های بیمه با شماره ۸۸۲۴۳۸۲۸ تماس بگیرید یا فرم درخواست مشاوره را در بیمه تایم تکمیل نمایید.

  • سلام بیمه ملت یک محصول انحصاری سپرده زندگی اگه امکانش هست اونم مقایسه کنید وبا جدادول سوددهی هم مقایسه کنید

  • سلام من عمر پاسارگاد رو پیشنهاد میکنم
    چون من خودم بیمه پاسارگاد انجام دادم و قبلشم خیلی تحقیق کردم از هر نظر که بخوام بگم هیچ شرکتی در حال حاضر توی عمر و اتیه به گرد پای پاسارگاد نمیرسه بدلیل توان مالی قوی و درصد سود مشارکت و ۱۶٪ سود تضمین شده ک برای باز نشستگی و باز خرید بی نظیره حتما یه تحقیق و جستجو کوچیک انجام بدید متوجه میشید

  • سلام شما در مقایسه تون متاسفانه زیاد رو جزییات بیمه مان توجه نکردی یکی از مزایای خوب مان دریافت مسمتری در صورت از کار افتادگی است با ۱-۲-۳ برابر آخرین حق بیمه پرداختی این یک نکته عالی برای بیمه عمر است.تازه چرا پارساگاد معیار قرار دادی بهتر نه بود شرکتی که تخصصی عمر کار میکنه مثل خاورمیانه رو معیار قرار بدید.

    • جناب نوری ، در نظر سنجی مردمی که انجام گرفته بیمه پاسارگاد به عنوان بهترین بیمه عمر انتخاب شده و بخاطر این موضوع معیار مقایسه ما بیمه عمر پاسارگاد بوده.

      • بیمه تایم بزرگوار ، این درسته که شرایط بیمه پاسارگاد خوبه درسته ولی کاش روی تحقیق ها و مقایسه هاتون دقت میکردین چون هم مستند نیست هم اشتباهه
        من الان بیمه عمر ندارم ولی صرفا واسه تکمیل تحقیقاتم اول رفتم به سایت تخصصی بیمه عمر شرکتای مختلف مثل پاسارگاد و کارآفرین و ایران
        همه شون تقریبا یکسان بودن
        به سایت تخصصی کارآفرین یا ایران اگه دقت کنین(احتمالا بیمه های دیگه هم همینطور)
        همه چی داره!!! کی گفته فقط پاسارگاد داره پوشش نقص عضو و پوشش اضافی و تکمیلی یا آتش سوزی یا پوشش پزشکی میده؟؟؟
        لطفا بی طرف قیاس کنید
        تنها مزیت پاسارگاد اینه بعد از دوسال خودکار و اتوماتیک sos هم از روی حق بیمه میده ولی بقیه هم اینکارو میکنن

        • علی بزرگوار ما کارگزاری بیمه هستیم و با همه شرکت های بیمه کار میکنیم برای ما فرقی نمیکنه هر شرکت بیمه ای که برتر هست رو معرفی می کنیم. همه پوشش هایی که گفته شده رو ارائه می کنه.

      • دوست عزیز به دلیل تبلیغات درست و نادرست بله اسم بیمه پاسارگاد بیشتر شنیده میشه اما این دلیل نمیشه که عالی باشه بعضی شرکت ها توان مالی یک رو دارن از لحاظ پوشش های بیمه ای عالی هستن و این درست نیست که بدون تحقیق برای کارآفرین رو اینجوری جدول تهیه کنین از کارافتادگی های کارآفرین دو میلیارد تومن هستش و بعضی موارد دیگر لطفا اصلاح کنین.

      • نظرسنجی مردمی نمی تونه معیار خوبی باشه چون تعداد نمایندگان و بالطبع تعداد مشتریهای پاسارگاد بیشتره و این خودش در نظرسنجی تاثیر میزاره.
        ممکنه از تعداد افراد نظرسنجی شده مثلا ۴۰ درصد از پاسارگاد بیمه شده باشن و مابقیش بین سایر شرکتها تقسیم شده باشه. خوب معلومه که پاسخ این نظرسنجی اشتباهه.

        • جناب علیزلده عزیز ، فاکتورهای برتری به صورت شفاف در مقاله درج شده و اگر نظر سنجی دیگری انجام شود حتما اطلاعات به روز شده و اعلام خواهد شد.

    • اقای شمس در آینده نزدیک حتما بیمه عمر رازی هم به مقایسه بیمه های عمر اضافه می شود.
      ممنون از توجه و همراهی تون

  • سلام.با تشکر از شما.در برخی موارد از جمله سود مشارکت و سقف برخی پوششها ، بیمه های دیگر در جدول شما ، بهتر از پاسارگاد هستند.با اینحال چگونه میتوان برتری پاسارگاد رو اثبات کرد؟بنظرم یک نتیجه گیری کلی بر اساس اعداد و ارقام جداول باید توسط خودتون انجام شده و بر اساس اون ، رتبه بندی بشن تا ما بتونیم انتخاب کنیم.منتظر این زحمت هستیم.سپاس.

    • جناب علیرضای بزرگوار، بیمه عمر پاسارگاد از سوی کاربران و مشتریان این بیمه نامه به عنوان بیمه نامه برتر انتخاب شده

  • سلام به نظر من این بیمه های تازه تاسیس برای جذب مشتری دارن هزارتا دروغ به مشتری هاشون میگن تا بتونن با سه تا بیمه بزرگی که حرف اول رو میزنن (آسیا – البرز -ایران) رقابت کنن. که دست و پا زدنشون بنظرم بیهودس چون هرگز نمیتونن سابقه ۶۰ساله بودن و تجربیات اون ها رو داشته باشن

    • جناب مسعود بزرگوار ، در مقایسه شرکت های بیمه می تونید از گزارش توانگری شرکت های بیمه کمک بگیرید و با بررسی موارد مورد نظرتون بهترین بیمه نامه را انتخاب نمایید.

  • با سلام. در این آگهی می‌خواهیم برخی از مزایا و امتیازات بیمه عمر یا بیمه زندگی و سرمایه گذاری شرکت ملت را با سایر شرکت ها مقایسه کنیم….

    چرا بیمه ملت؟

    ۱. سطح توانگری مالی بالای بیمه ملت نسبت به سایر شرکت ها طبق آمار سایت رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
    سال ۹۱ امتیاز ۲۷۲
    سال ۹۲ امتیاز ۲۴۱
    سال ۹۳ امتیاز ۲۰۴
    سال ۹۴ امتیاز ۲۱۷
    سال ۹۵ امتیاز ۲۳۲
    سال ۹۶ امتیاز ۲۲۱
    سال ۹۷ امتیاز ۲۶۶
    در همه سالها سطح یک میباشد

    ۲.تنها و اولین شرکت دارای مجوز قبول اتکایی خارجی.. سایر شرکت ها اتکایی داخلی دارند

    ۳. اولین بیمه الکترونیک کشور
    ( سایر شرکت ها با نرم افزار بیمه صادر میکردند که هم اکنون اکثر شرکت ها تازه با اینترنت بیمه صادر میکنند… این یعنی آپدیت بودن بیمه ملت نسبت به سایر شرکت ها)

    ۴. نوآوری در ارائه خدمات و بیمه نامه

    ( از قبیل کارت اعتباری. بیمه تحصیل فرزندان. بیمه زنان خانه دار. موبایل بیمه. اینترنت بیمه. تلفن بیمه. پیامک بیمه. کارت هدیه بیمه حوادث. پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث. بیمه همراه ملت. اوراق بیمه زندگی. و حمل جرثقیل رایگان در بیمه ثالث و…)

    (در بحث بیمه تحصیل. زنان خانه دار و.. این محصول انحصاری برای بیمه ملت میباشد که سایر شرکت ها به این نام ها بیمه عمر به مردم ارائه میدهند… )

    ۵. کارت اعتباری جهت بیمه زندگی
    (بیمه ملت برای بیمه های عمر کارت اعتباری صادر میکند که تمام واریزی حق بیمه در کارت نزد خود بیمه گذار میباشد که قابل استفاده و خرید میباشد) که سایر شرکت ها ندارند…

    ۶. پرداخت بالاترین سود سپرده گذاری در صنعت بانک و بیمه نسبت به سایر شرکت ها

    سال ۹۰ سود پرداختی ۲۱/۸۰%
    سال ۹۱ سود پرداختی ۲۳/۵۰ %
    سال ۹۲ سود پرداختی ۳۰/۷۵ %
    سال ۹۳ سود پرداختی ۲۲%
    سال ۹۴ سود پرداختی ۲۶ %
    سال ۹۵ سود پرداختی ۲۴%
    سال ۹۶ سود پرداختی ۲۲%
    سال ۹۷ سود پرداختی ۲۴%

    ۷.پرداخت هزینه پزشکی پیوند اعضای اصلی بدن و امراض صعب اعلاج تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض….

    ۸. بیمه ملت برای کودکان انواع پوشش های بیمه ای از قبیل (خدایی نکرده… انشاا.. صد سال عمر کنند) فوت طبیعی و حادثه. از کارافتادگی.نقص عضو. هزینه پزشکی. بستری در بیمارستان در اثر حادثه. و… ارائه میدهد….. که سایر شرکت ها برای کودکان این پوشش ها رو ندارند….

    ۱۰.سهامداران و پشتوانه قوی از قبیل:
    ۱.شرکت گروه بهمن (ماشین آلات بهمن)
    ۲.شرکت سرمایه گذاری سپه (بانک سپه)
    ۳. صندوق بازنشستگی کشور
    ۴.شرکت سرمایه گذاری صبا تامین(هلدینگ بزرگ مالی) و…..

    قابل استعلام در سایت رسمی بیمه ملت و بیمه مرکزی میباشد.

    • جناب محمد عزیز، سقف سرمایه بیمه نامه عمر در شرکت های مختلف بیمه متفاوت می باشد.

  • سلام مرسی از محتوی تون من بیمه های دیگری نمی‌دونم اما اطلاعات عمر بیمه سامانتون خیلی اشتباه داره لطفاً پیگیری کنید درضمن سود بانکی ۱۶ درصد برای بیمه عمر مسخرست سامان تو صندوق رشد ۱ سال ۹۷ ۳۰درصد سود روز شمار داده توانگری مالی هم در بیمه عمر بی تاثیره ، چون بیمه عمر ۱ بیمه اتکایی داره ۲ پرتفوی بیمه ای پایینی داره تو ایران ۳ اولویت پرداخت خسارت با بیمه عمره پس بیمه ایران با توانگری مالی ۲۶ با آسماری با توانگری ۴۷۰۰ هیچ تفاوتی ندارد و توانگری مالی صرفا مهمه که زیر ۱۰۰ نباشه چون طبق تعریفش ۱۰۰ به بالا خیلی مهم نیست به قدرت مالی بیمه به پرتفوی اون ربط داره وگر نه توانگری پاسارگاد نه با بیمه ما نه آسماری نه هزار تا بیمه دیگه که به دلیل پرتفوی پایین توانگری بالا دارن قابل مقایسه نیست پرتفوی یعنی تعداد افراد تحت پوشش. بازم تشکر بابت محتوی و تلاشتون تو این ضمینه

    • جناب امیر علی، سود بانکی ۱۶ درصد ، سود تضمینی بیمه سامان هست و سود صندوق های مختلف با ریسک های مختلف سرمایه گذاری در بیمه عمر سامان برای سود مشارکت این بیمه نامه می باشد. بیمه نامه های عمر که جنبه سرمایه گذاری دارند سطح توانگری شرکت بیمه بسیار مهم می باشد، در ضمن نظر افراد در انتخاب بهترین بیمه عمر متفاوت هست و می توانید بر اساس جدولی که در مطلب بهترین بیمه عمر درج شده تعداد بیمه های صادر شرکت های مختلف بیمه در سال ۹۷ و ۹۸ را در رشته بیمه عمر بررسی کنید .
      ممنون از حسن توجه شما

  • سلام
    مقایسه شرکت های بیمه کار جالبیه ولی متاسفانه متوجه شدم اطلاعات به تاریخ بهمن ۱۳۹۸ بروزرسانی نشده و آپدیت نیست!!!
    لطفا اگر اشتباه میکنم بهم خبر بدهید
    سپاس

    • آزاد عزیز به محض ارائه خدمات جدید توسط شرکت های بیمه مطالب وبلاگ بیمه تایم به روز رسانی می شود. ممنون از حسن توجه شما

  • سلام لطفا در مورد شرکت های بیمه ای که در صورت فوت بیمه گزار حق بیمه پرداختی بیمه شده را تا پایان قراردادتقبل میکنند مقایسه ای داشته باشید به عنوان مثال بیمه آسیا این شرایط را دارد . با تشکر

    • اقای مهرداد بزرگوار می تونید برای مقایسه سقف پوشش ها در شرکت های مختلف بیمه از مشاوران سامانه بیمه تایم استفاده کنید . لطفا در قسمت مشاوره بیمه عمر ثبت نام کرده و شماره تماستون رو ارسال نمایید. با تشکر

  • سلام . من میخوام نوزاد ۱۰ روزه ام رو بیمه عمر کنم . نظرم بیمه پاسارگاد بود ولی دیدم برای برخی از پوشش هاش سقف سنی از ۱۲ سال به بالاست . اگه من قرار داد ۱۵تا ۳۰ ساله ببندم عملا تا ۱۲ سال از مزایای پوشش های مربوطه بی بهره هستم . این موضوع جالب نیست و از زرنگی بیمه پاسارگاد هستش
    به نظر شما بهترین بیمه برای نوزاد چه بیمه ای هستش

    • جناب اکی عزیز بله برخی از شرکت های بیمه در ارائه پوشش شرایط سنی خاصی رو در نظر میگیرن اما شرکت هایی هستن مثل اندوخته دار امید کارافرین که پوشش ها را در سن های پایین نیز ارائه می دهند.

    • شما بیمه ای باز کنید که اصلا پوششی از قبیل پوشش فوت در اثر حادثه و سایر پوشش ها صفر باشد و فقط پوشش فوت که اجباری است اون رو حداقل مقدار در نظر بگیرید یعنی کف سرمایه فوت رو در نظر بگیرید تا ارزش سرمایه گذاری برای فرزندتون بیاد بالا یعنی از همان سال اول فرزندتان به سود برسد و رفته رفته این سود افزایش یابد برای یک نوزاد لزومی ندارد که شما از پوشش ها استفاده کنید چرا که پوشش ها باعث کاهش ارزش سرمایه گذاری می گردد خلاصه بهتون بگم باعث کاهش بازدهی اون سرمایه ای میشه که میخوایید در آخر فرزندتان به آن سرمایه برسد بنظر شخصی بنده با توجه به اینکه حداقل سرمایه فوت در بیمه کوثر و بیمه ما یک میلیون تومان می باشد و از همه بیمه ها کمتر است شما یکی از این دو بیمه را انتخاب نمایید و از طرفی سودسازی خوبی دارند یعنی سود شرکت در مشارکتشان‌نیز از اکثر بیمه ها بهتر است

      • جناب مهرداد عزیز جناب جواد اکی می خواهند برای کودکشان پوشش کامل بیمه ای داشته باشند و این که پوشش هاشون رو صفر کنن پیشنهاد مناسبی براشون نیست.

  • سلام میکنم به همه دوستان من بیمه عمر پاسارگادو به همتون پیش نهاد میدم چون واقعا ازش راضیم هرباربه خسارتی خوردم تو دوروزهرچی خرج کردم بدون کسر هزینه فرانشیز بمن برگردوندن و اصلا اذیت نکردن.برادردوستم(که ایشون پاسارگادوبمن معرفی کرده بود) بیمه پاسارگادداشت دچاربیماری سرطان شدفقط پروندشو برد به بیمه نشون داد که تاییدشده سرطان داره درجابراش ۲۸میلیون تومن چک روزدادن

  • یه چیزدیگم هست فقط چیزایی که بیمه ها تو آپشن به خودشون اضافه میکنن نیست.چقدربه آپشناشون متعهدهستن اون مهمه …نظر دوستان محترمه،اما همین بیمه پارسیان دخترعمه ی من بیمه شده بود بعد دوسال تصادف کرد داغون شده بودرفته بود شرکت بیمه خسارتشو بگیره انقدر امروز فرداش کردن اینو بیارواونوبیارکردن که اصلاپشیمون شد.واون دوستی که میگه قدمت بیمه مهمه دوست عزیز بیمه عمره نه بنای تاریخی چون در صورت نبودن هرکدوم ازین شرکتا بیمه مرکزی براساس همون شرایطی که شما بیمه شدین خدمات میده .لطفا معیارتحقیقاتو جوری انتخاب کنین که فردا پشیمون نشین

    • خانم مروارید عزیز ، تعهدات شرکت ها به تعهداتشون در گزارش رتبه بندی سطح توانگری شرکت های بیمه که توسط بمیه مرکزی ارائه می شود قابل بررسی می باشد و می تونید از این گزارش استفاده کنید.

  • سلام
    کاش واقعا بی طرف بودید ولی متاسفانه اینطور نیست
    اولا با همه شرکت های بیمه مقایسه نکردید
    دوما موارد رو بطور کامل شرح ندادید
    وقتی همه شرکت ها حدود ۲۲ درصد سود دادن و پاسارگاد ۱۹ درصد یعنی چی؟
    حالا ۵۰۰ میلیون هم آتش سوزی روش باشه، چه فایده؟؟؟
    ضمنا آتش سوزی بیمه پاسارگاد فقط شامل ساختمان هست و اثاث رو پوشش نمیده که این رو هم اعلام نمی کنن
    خلاصه مطلب پاسارگاد فقط داره روی نمایش ظاهریش کار می کنه
    البته بیمه بدی نیست ولی بهترین بیمه هم نیست

    • جناب مهدوی عزیز بیمه تایم ماهیت کارگزاری دارد و دارای کد همکاری با همه شرکت ها می باشد و برای ما فرقی در صدور بیمه نامه ندارد ، ممنون می شم مطلب بهترین بیمه عمر رو هم مطالعه کنید و از مشاوره ما هم استفاده کنید.

  • بیمه ما از هر نظر بهتر است بیمه ما هم از نظر پوشش جامع بود و هم از نظر سودسازی من نه نماینده بیمه ما هستم نه می‌خوام تبلیغ کنم سودسازی بیمه ما و پوشش های بیمه ما بیشتر و جامع تر از همشون است من بیمه پاسارگاد را اصلا قبول ندارم بیمه پاسارگاد فقط تبلیغات گسترده ای دارد و با پوشش های الکی داره یه جورایی خودش را قوی جلوه میده در حالیکه خیلی ها هستن اومدن بابت عدم انجام تعهدات بیمه پاسارگاد گله کردند و ما شنیدیم افراد زیادی هستند که برای فرزندانشان به منظور سرمایه گذاری بیمه افتتاح کرده اند نماینده بیمه پاسارگاد برای منفعت خودش برداشته برای یک بچه خردسال کلی پوشش زده و باعث کاهش ارزش سرمایه گذاری وی گردیده بعد از پنج سال واریز پول تازه به اصل پول خودش هم نرسیده اینا مشکلات اساسی است که باید قبل از افتتاح به بیمه گذاران توضیح داده شود

    • جناب مهرداد عزیز اتفاق بیمه عمر پاسارگاد پوشش های بیمه ای کامل را برای کودکان زیر ۱۲ سال ارائه نمی کنه اگر کسی می خواهد بیمه عمر کاملی از لحاظ پوششی داشته باشد می تونه از خدمات شرکت های دیگه از ققبیل بیمه اندوخته دار امید کارافرین و یا بیمه عمر سامان استفاده کنه

  • سلام
    بهترین شرکت بیمه عمر فقط برای بازنشستگی با حداقل پوشش ها کدوم شرکته؟ یعنی فقط بازنشستگیش مهمه چون از یک شرکت بیمه عمر دیگه پوشش ها رو دارم.فقط می خوام مستمری بازنشستگیش بالا باشه و بدون پوشش های معمول.چه شرکتی و چه نوع بیمه ای رو پیشنهاد می کنید؟

    • جناب شاهین عزیز ، اگر بیمه عمری می خواهید که بازنشستگی داشته باشد، بیمه بازنشستگی خاورمیانه می تواند گزینه خوبی باشد. برای مشاوره کامل می توانید با شماره ۰۲۱-۸۸۲۴۳۸۲۸ تماس بگیرید.

    • جناب رضای عزیز، خاورمیانه و سامان هر دو شرکت خوبی هستند می تونید برای انتخاب شرکت و بیمه برتر با مشاوران سامانه بیمه تایم به شماره ۸۸۲۴۳۸۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

  • سلام بابیمه سامان وملت که تماس گرفتم گفتند با پرداخت ماهانه ۳۰۰هزارتومان بعداز سی سال حدود ده میلیارد به بیمه شده پول می دهند ولی بیمه پاسارگاد با همین مبلغ پرداختی حدود سه میلیارد پول می پردازد؛ چرا با این وجود فروش بیمه نامه های پاسارگادبیشتراست؟ چه مزایایی بیمه عمرپاسارگاد دارد که با وجود پرداختی کمتر شرکت بیمه پاسارگاد، فروش این بیمه بیشتراست؟

    • جناب علی اکبر عزیز ، سود مشارکت شرکت های بیمه با هم متفاوت می باشد . به احتمال زیاد در بیمه سامان و ملت با سود مشارکت اندوخته بیمه نامه به شما اعلام شده ولی در بیمه عمر پاسارگاد اندوخته با سود تضمینی اعلام شده.