بیمه تایم
بیمه بدنه تارا

بیمه بدنه تارا ، استعلام و خرید آنلاین بیمه

۰
(۰)

تارا یکی از محصولات جدید ایران خودرو می باشد که در سال‌های گذشته توسط این شرکت خودرو سازی ارائه شده است. با توجه به تعداد بالای فروش این خودرو و تردد این خودرو در سراسر کشور بررسی بیمه بدنه تارا را می‌خواهیم انجام بدهیم.

بیمه بدنه تارا چیست؟

خودروی تارا با توجه به ارزش روز خودرو و قیمت این خودرو و حوادثی که ممکن است برای تارا اتفاق بیافتد، می‌تواند بیمه بدنه را تهیه کرده و پوشش‌های لازم برای دریافت خسارت را خریداری نمایید.

پوشش‌های بیمه بدنه تارا

بیمه بدنه تارا دو دسته پوشش بیمه اصلی و اضافی را در همه شرکت‌های بیمه خواهد داشت.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه تارا:

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه تارا شامل حادثه، آتش سوزی و تصادف می‌باشد. سرقت کلی خودرو هم از جمله پوشش‌های اصلی بیمه بدنه تارا می‌باشد.

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه تارا :

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه تارا می تواند یکی از موارد زیر باشد.

  • پوشش شکست شیشه
  • پوشش بلایای طبیعی
  • پوشش پاشیده شدن رنگ و مواد شیمیایی
  • خسارت‌های ناشی از سرقت لوازم و قطعات اصلی و غیر اصلی تارا
  • پرداخت هزینه‌های ایاب و ذهاب در زمان غیرقابل استفاده بودن ماشین به دلیل تصادف به مدت حداکثر ۳۰ روز
  • پوشش خسارت افت قیمت
  • خسارت‌های ناشی از استفاده نکردن خودروی K132 در مدت زمان بودن در تعمیرگاه پرداخت هزینه‌های ایاب و ذهاب در زمان غیرقابل استفاده بودن ماشین به دلیل تصادف به مدت حداکثر ۳۰ روز

محاسبه قیمت بیمه بدنه تارا به چه ترتیب انجام می‌شود؟

قیمت بیمه بدنه خودرو تارا با توجه به چند عامل مهم محاسبه می شود، از جمله نوع خودرو، سال ساخت خودرو، ارزش خودرو، کاربری خودرو، پوشش‌های انتخابی بیمه‌گذار، و تخفیف‌های عدم خسارت قبلی از جمله موارد مهم در محاسبه قیمت بیمه بدنه تارا می‌باشد.

  • ارزش روز خودروی تارا : ارزش خودروی تارا یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه تارا است؛ به این ترتیب که هرچه ارزش خودرو بیشتر باشد، قیمت بیمه بدنه نیز بیشتر محاسبه خواهد شد.
  • نوع کاربری خودروی تارا : کاربری خودرو از جمله موارد مهم در محاسبه قیمت بیمه بدنه تارا می باشد. خودروی تارایی که کاربری شخصی دارد، نرخ بیمه ای کمتری نسبت به خودرویی که کاربری مسافر کش  و یا … دارد  می باشد.
  • سال ساخت خودرو:  با افزایش سن ماشین، ارزش آن کاهش پیدا می‌کند و طبیعتا قیمت بیمه بدنه خودرو نیز کم خواهد شد. البته خودروهایی که مدل خیلی پایین دارند هم نرخ بیمه ای بالایی را دارند.
  • پوشش‌های بیمه بدنه تارا:  اگر بیمه گذار پوشش های بیشتری را برای خودروی تارا انتخاب نماید، قیمت بیمه بدنه تارای شما بیشتر می شود.
  • تخفیف‌های عدم خسارت قبلی: اگر بیمه بدنه دارید و از شرکت بیمه خسارتی را دریافت نکرده باشید، می توانید انتقال تخفیف بیمه بدنه را انجام دهید و بیمه نامه جدید را با اعمال تخفیفات خریداری نمایید.

خرید بیمه بدنه تارا از بیمه تایم

برای خرید بیمه بدنه تارا، می توانید درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید. با وارد کرن اطلاعات خودروی مورد بیمه می‌توانید مقایسه قیمت بیمه بدنه خودروی تارا را در همه شرکت‌های بیمه انجام داده و با آگاهی بهترین بیمه بدنه را انتخاب و خریداری نمایید.

 

امتیاز شما به این مطلب چند است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد رای ۰

خیلی متاسفیم که این مطلب رضایت شما رو جلب نکرد!

لطفا با نظر خودتون مارو در ارتقا این مطلب یاری کنید

چه موردی رو میتونیم در این مطلب بهبود بدیم؟

تیم تولید محتوای بیمه تایم

اضافه کردن نظر