بیمه تایم
مزایای بیمه آتش سوزی

مزایای بیمه آتش سوزی چیست؟

۵
(۱)

بیمه نامه آتش سوزی یکی از انواع بیمه نامه هایی می‌باشد که با توجه به پوشش‌های بیمه‌ای که برای بیمه گذاران ارائه کرده از جمله بیمه نامه‌های پر تعداد در بین انواع بیمه نامه های صنعت بیمه می‌باشد.

چرا باید بیمه آتش سوزی بخریم؟

بیمه نامه آتش سوزی یکی از بیمه نامه‌های اختیاری است که بیمه گذاران می‌توانند بر اساس خواسته خود این بیمه نامه را با توجه به نوع کاربری محل مورد بیمه این بیمه نامه را تهیه نمایند.

نوع کاربری محل مورد بیمه در انواع بیمه نامه خریداری شده بسیار تاثیر گذار است . با توجه به ماهیت بیمه نامه آتش سوزی، اموال و ساختمان بیمه گذار را تحت پوشش قرار می‌دهد. حجم خسارت اتفاق افتاده با توجه به سرمایه تحت پوشش این بیمه نامه نیاز داشتن این بیمه نامه را دو چندان می‌کند.

مهم ترین پوشش‌های بیمه آتش سوزی

با توجه به شرایط بیمه نامه آتش سوزی پوشش‌های بیمه برای محل مورد بیمه به ترتیب زیر می‌باشد:

همه موارد بالا از مهم ترین پوشش‌های بیمه آتش سوزی هستند که می‌توانند به عنوان مزایای بیمه نامه آتش سوزی هم مطرح شوند. نوع بیمه نامه آتش سوزی در انتخاب تعداد پوشش‌ها تاثیر گذار می‌باشد. بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی با پوشش بیمه آتش سوزی صنعتی کمی متفاوت می‌باشد.

طرح‌های مختلف بیمه آتش سوزی در شرکت‌های بیمه

خانه امن سامان

خانه امن سامان، یکی از خدمات بیمه آتش سوزی سامان می‌باشد که طرح‌های مختلف بیمه را با کاربری‌های مختلف با ارائه تخفیفات مختلف ارائه می‌نماید.

بیمه آتش سوزی ایران

طرح حامی خانه و خانواده، طرح بیمه آتش سوزی بیمه ایران می باشد که می توانند با سرمایه‌های مختلف این بیمه نامه را برای منازل مسکونی خریداری نمایند. بیمه اتش سوزی ایران یکی از پرفروشترین انواع بیمه نامه های مسکونی می‌باشد.

طرح خانه و خانواده بیمه پارسیان

طرح خانه و خانواده بیمه پارسیان، یکی از انواع طرح‌های بیمه آتش سوزی شرکت بیمه پارسیان می‌باشد که برای منازل مسکونی ارائه می‌نماید.

طرح بیمه آتش سوزی دی

شرکت بیمه دی، در ۵ طرح مختلف انواع طرح های مختلف را برای منازل مسکونی ارائه می‌نماید. حق بیمه های این طرح ها با سرمایه‌های مختلف می‌باشد. اصناف طرح سانا برای مراکز تجاری می‌باشد. که سرمایه های مختلف را با حق بیمه های مختلف ارائه می‌نماید.

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی می‌توانید درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید و با ثبت استعلام بیمه آتش سوزی در بیمه تایم می‌توانید با مقایسه قیمت و شرایط بیمه آتش سوزی همه شرکت‌های بیمه بهترین بیمه آتش سوزی را انتخاب و خریداری نمایید. تماس با کارشناسان بیمه تایم از طریق شماره ۰۲۱۸۸۲۴۳۸۲۸ امکان پذیر است.

 

امتیاز شما به این مطلب چند است؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد رای ۱

خیلی متاسفیم که این مطلب رضایت شما رو جلب نکرد!

لطفا با نظر خودتون مارو در ارتقا این مطلب یاری کنید

چه موردی رو میتونیم در این مطلب بهبود بدیم؟

تیم تولید محتوای بیمه تایم

اضافه کردن نظر